Áruválaszték

Az online vásárláskor leggyakrabban felmerülő kérdésekre megtalálja a válaszokat az oldal alján.

 

Az online vásárláskor leggyakrabban felmerülő kérdésekre megtalálja a válaszokat itt:

Hogyan kapom meg az 5%-os visszatérítést?
Minden vásárlásnál a fizetett végösszeg 5%-át visszaadjuk kupon formájában, ez online vásárlás esetén is így van. Az 5%-ot igazoló kupont a csomagban találja. Ezt a kupont az üzletben és a következő online vásárláskor is fel tudja használni.
Hogyan használhatom fel az 5%-os kuponjaimat online vásárlás esetén?
Rendeléskor a pénztár oldalon található “rendelési jegyzetek” ablakba jelezze nekünk azt, hogy van kuponja, és azt is hogy az milyen összegű!

Nem tetszik a termék! Nem jó a méret! Mit tegyek?
Ha mégsem tetszik a megrendelt termék, vagy nem lett jó a méret, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot a ladysale@ladysale.hu e-mail címen. Igyekezni fogunk minél hamarabb a cserét megoldani. A visszaküldendő terméket ne vigye el a postára, díjmentesen érte küldjük a GLS futárát! Ha cserét kért, akkor az új termékeket és a visszárut egy lépésben tudja kicserélni a futárnál. Sajnos olyan futárcéget nem találtunk, aki megvárná azt is, hogy felpróbálja a ruhát.

Mi az időkorlát nélküli garancia? Működik a garancia online rendelés esetén is?
Időkorlát nélkül visszavesszük nálunk vásárolt ruháját, ha nem elégedett a minőségével és visszafizetjük a vételárat. Ez az online megrendelt termékekre is igaz. Amennyiben élni szeretne a garanciával, értesítsen minket a ladysale@ladysale.hu címen és
a problémás termékekért futárt küldünk és ez Önnek nem kerül semmibe.
Ha árucserét kér, akkor az sem gond, ha nincs már meg a blokk, csere esetén az is elég, ha be tudjuk azonosítani vásárlását a rendszerünkben!

Az Ön kosara
A kosár üres.
Vásárlás folytatása
0